top of page

DSR EX 125

Šelma z divočiny

          3.490,- €

Či už jazdíte v serpentínach v piesku, ktorý odletuje ďaleko za vás, alebo sa prepletáte mestskou premávkou, motocykel DSR EX 125 je všestranná šelma, ktorá nemá nikde problém. DSR EX – kroska skonštruovaná pre mladých jazdcov, vždy pripravená čeliť aj tým najčlenitejším mestským uliciam aj lesným cestám.

DSR EX 125 je vybavený výkonným motorom s výbornou odozvou, chladeným kvapalinou, as elektronickým vstrekovaním, ktorý vás obratne prevedie rannou dopravnou špičkou i verne odprevadí na vaše obľúbené miesta mimo cesty. Vďaka nízkej hmotnosti sa tento motocykel ľahšie ovláda v mestskej premávke. Ergonómia umožňuje sedieť v pohodlnej jazdnej pozícii, ale tiež sa prikrčiť k riadidlám a zaujať pozíciu pre agresívnejšiu jazdu s nízkym ťažiskom.

Celkový prehľad
Špecifikácia
Celkový přehled
PREHĽAD

Gény supermotardu denne v akcii

DSR EX – supermotard skonštruovaný pre mladých jazdcov, vždy pripravený čeliť aj tým najčlenitejším mestským uliciam, poňatý tak, aby sa stal hitom medzi milovníkmi športových motocyklov.

DIZAJN

Inšpirovaný motocyklami FX Cross Freestyle

Inšpirovaný motocyklami FX Cross Freestyle, s inovatívnym dizajnom a štýlovými prvkami, ktoré z neho robia silnú osobnosť. DSR EX 125 vybavený výkonným motorom s výbornou odozvou, chladeným kvapalinou, as elektronickým vstrekovaním, ktorý vás obratne prevedie rannou dopravnou špičkou i verne odprevadí na vaše obľúbené miesta mimo cesty.

JAZDA

Presnosť a stabilita

Robustná obrátená vidlica s  priemerom rúrky 41 mm, brzdový systém s  radiálne uchytenými strmeňmi, kyvná kĺbová vidlica, nastaviteľný tlmič s  externým rezervoárom a oceľový rám poskytujú potrebnú štruktúrnu pevnosť v  najnáročnejších častiach Enduro tratí a potrebnú presnosť a stabilitu do Supermotard okruhov.

KOMFORT

Lepšia manévrovateľnosť

Medzi zadnou časťou sedadla a rámom je veľký priestor, táto konštrukcia prispieva k  lepšej ovládateľnosti. Vďaka nízkej hmotnosti sa tento motocykel ľahšie ovláda v  mestskej premávke. Ergonómia umožňuje sedieť v  pohodlné jazdnú pozíciu, ale tiež sa prikrčiť k  riadidlám a zaujať pozíciu pre agresívnejšiu jazdu s  nízkym ťažiskom.

Specifikace
MOTOR

Emisná norma
 

Chladenie
 

Zdvihový objem
 

Zapaľovanie
 

Spôsob štartovania
 

Vŕtanie a zdvih
 

Kompresný pomer
 

Max. výkon (kW)
 

Maximálny krútiaci moment (Nm/RPM)
 

Palivový systém
 

Prevodovka
 

Pohon zadného kolesa

Euro IV

Kvapalinou chladený motor, 4 ventily

 

124,2 cm3

 

CDI

 

Nožné/elektrické

 

58 x 47 mm

 

12,8:01

 

11 kW pri 10.500 ot./min

 

10,9 Nm pri 8.250 ot./min

 

MARELLI EFI

 

6-stupňová so spojkou

 

Reťaz

ZAVESENIE KOLIES

Predné zavesenie
 

Zadné zavesenie

Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, priemer 41 mm

Jeden tlmič, s  nastaviteľným predpätím, zdvih 225 mm

BRZDY

Přední brzda


Zadní brzda


Kombinovaný brzdový systém

Jednokotúčová, hydraulická, plávajúci kotúč, 300 mm

Jednokotúčová, hydraulická, plávajúci kotúč, 220 mm

 

Áno

KOLESÁ A PNEUMATIKY

Predná pneumatika
 

Zadná pneumatika

90/90-21

120/80-18

ROZMERY

Dĺžka  
 

Šírka  
 

Svetlá výška
 

Rázvor kolies
 

Výška sedla
 

Hmotnosť bez náplní
 

Kapacita palivovej nádrže
 

Zadné svetlo
 

Osvetlenie registračnej značky

2140 mm

825 mm

300 mm

 

1425 mm

 

910 mm

 

124 kg

 

6,3 l

 

LED

 

Žiarovka

Vybavení
VYBAVENIE

Digitálny rýchlomer

Farebné prevedenie: červeno/žltá, bielo/modro/žltá, biela/oranžová

bottom of page